The Voice | Magic FM&TV | Витоша | Веселина
гледай слушай

Да укрепим имунната система за есенно-зимния сезон

04.10.2016
Ако имунната ни система е в добро състояние, тялото ни ще се бори с инфекциите лесно

Имунна система е щит срещу вируси, бактерии. Ако имунната ни система е в добро състояние, тялото ни ще се бори с инфекциите лесно.

Как да укрепим имунната си система?

Изкарайте токсините от тялото си.

Направете си зеленчуков детокс. Той ще засили имунната ви система и ще ви накара да се чувствате по-добре.

Приемайте повече течности. Тялото, в по-голямата си част, е съставено от вода. Течностите са много важни за здравето.

Не приемайте дразнещи храни. Те могат да нарушат чревната флора. Консумирайте повече зеленчуци, сокове и салати. Те съдържат много витамини и са полезни за организма.

Приемайте по-малко мазнини и алкохол. Те дразнят организма и затрудняват работата му.

Ето и част от храните, които укрепват имунната система:

Ябълки

Имат антиоксидантни и противовъзпалителни свойства, а следователно положителен ефект върху имунната система.

Цитрусови плодове

Цитрусовите плодове също са богати на витамин С. Този витамин помага за увеличаване на производството на бели кръвни телца, които играят основна роля в борбата с инфекциите.

Чушки

Някои сортове са близо два пъти по-богати на витамин С от цитрусовите плодове. Освен това чушките съдържат и бета-каротин, който не само се грижи за доброто здраве на кожата и очите, но и помага и за укрепване на имунната система.

Джинджифил

Джинджифилът действа подобно на витамин С и може да помогне за справянето с настинката още при появата на първите симптоми.

Цвекло

Отличен източник на Витамин С и манган. Последният подпомага на имунната система чрез подобряване на функционалността на белите кръвни клетки.

Чесън

Универсално противогъбично, антибактериално, антивирусно, противопаразитно и антитуморно средство. По време на Първата световна война бил използван успешно като антибиотик.

Спанак

Спанакът, богат на витамин С, бета-каротин и антиоксиданти, е идеален за имунната ви система.

Броколи

Подобно на спанака, броколите също са изключително богати на антиоксиданти и витамините А, С и Е.

Кисело мляко

Проучвания показват, че киселото мляко помага за укрепване на имунната система, благодарение на живите бифидобактерии, които съдържа.

Куркума

Можете да срещнета тази подправка в повечето рецепти за къри; тя е жълта на цвят и леко горчива, но върши просто чудеса що се отнася до здравето.

Бадеми

Често нуждата на организма от витамин Е, се пренебрегва за сметка на по-популярния витамин С, но той е не по-малко важен що се отнася до здравето на имунната система.

/М.Е./

В момента Най-добрият микс от песни 18:00 - 19:00
  • Margaritis Ka I Ka 18:52 в момента
  • Tonika Lyulyakovi Noshti 18:48 Предишна
  • Zdravko Colic Sljive Su Rodile 18:38 Предишна
  • Sofi Marinova, Ustata Buryata V Sarceto Mi 18:35 Предишна
  • Petros Iakovidis Akrovatis 18:32 Предишна
  • Tita Kasay 18:29 Предишна
  • Filip Mitrovic Ludo Srce 18:18 Предишна
  • Yanica Izkushenie 18:15 Предишна
  • Kostas Kalemis Petrini Kardia 18:11 Предишна
  • Konstantin Chetiri Steni 18:08 Предишна

Програма

15:00 - 18:00 Усмивки с Деси

18:00 - 19:00 Най-добрият микс от песни

19:00 - 23:00 Честито

23:00 - 00:00 Ретро микс

00:00 - 07:00 Най-добрият микс от песни